Opakowania kartonowe
z nadrukiem
Z czego wynika popularność opakowań z nadrukiem?
Jeśli chcesz zwiększyć atrakcyjność oferowanego towaru, opakowania z nadrukiem podniosą jego wartość. Przyciągający wzrok, zapadający w pamięć design spowoduje, że poszerzysz grono stałych, zadowolonych nabywców. Oni z kolei chętnie polecą Twoją ofertę rodzinie i znajomym. Kartony z nadrukiem dają wiele wymiernych korzyści, takich jak:
- ułatwienie dotarcia do grupy docelowej,
- podnoszenie świadomości i reputacji korporacji wśród kupujących,
- wzbudzanie zainteresowania za pomocą unikalnego logo, jasnego sloganu lub komunikatu,
- umacnianie wiarygodności przedsiębiorstwa.
Którą technologię wybrać do opakowania z nadrukiem?
Może wydawać się, że różnice między typami opakowań z nadrukiem są dość niewielkie. Istnieje jednak kilka czynników, które liczą się podczas projektowania i drukowania grafiki. Jeśli chcesz trafnie dostosować wybór do swoich potrzeb, weź pod uwagę:
- kryteria czasowe,
- precyzję i czystość koloru oraz jakość,
- rodzaj i wielkość projektu.
Fleksografia to ekonomiczny wariant dla prostych koncepcji i dużych zamówień. Offset gwarantuje najwyższy poziom. Jest doskonałym rozwiązaniem przy wieloseryjnej i masowej produkcji. Druk cyfrowy natomiast to najłatwiejszy sposób na drukowanie niestandardowych opakowań.
Proponujemy zapoznać się z dokładną charakterystyką najczęściej stosowanych technologii.
Cztery kluczowe korzyści z nadruku cyfrowego na kartonach
Nowoczesny print cyfrowy jest coraz częściej wybierany do nadrukowywanych kartonów. Warto wskazać jego najważniejsze zalety.
- Wysoka jakość dzięki imponującej szczegółowości.
- Elastyczność.
- Przyjazność dla środowiska.
- Szybkość i wydajność.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Chętnie doradzimy w wyborze metody drukowania na kartonach i dostosujemy się do wymagań Twojego projektu.
Poznaj inne nasze kartony
Fasonowe
Łatwe pakowanie i estetyka
E-commerce
Opakowania do sprzedaży
online
Niestandardowe
Opakowanie skrojone pod
wymiar